Venind în sprijinul partenerilor noștri, platforma eArchive a fost proiectată și gândită cu scopul de a facilita comunicarea și relația cu colaboratorii comerciali, în materie de arhivare a facturilor electronice.
Migrarea din zona de arhivare fizică spre zona de arhivare digitală reprezintă o acțiune necesară, firească, în lumea de astăzi, care se digitalizează din ce în ce mai mult pe zi ce trece.
Avantajele arhivării electronice merg dincolo de chestiunea spațiului de depozitare și de resursele temporale dedicate acesteia. Este ideal să punem în balanță resursele umane și optimizările ce pot fi obținute atunci când se optează pentru e-arhivare.
Bineînțeles, optimizările pe care le veți putea asigura companiei dumneavoastră vor fi numeroase: resursele umane vor putea fi redirecționate către alte zone mult mai fierbinți, timpul va putea fi eficientizat și, nu în ultimul rând, important este faptul că arhiva va putea fi accesată în orice moment, din orice loc unde există o conexiune la internet, de către toate persoanele abilitate. Nu în ultimul rând, costurile sunt eficientizate și reduse. Este un pas foarte important pe care îl cere digitalizarea în care ne aflăm cu toții în prezent.